חב"ד מציגה: תנופה מיוחדת למבצע חנוכה בשנת "הקהל" // כל הפרטים

    יוסי צלניקר No Comments on חב"ד מציגה: תנופה מיוחדת למבצע חנוכה בשנת "הקהל" // כל הפרטים
    20:38
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on מברביקיו לבר בי רב: כך נולד ה'יום שכולו תורה' ביום העצמאות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשלמות ההכנות למבצע חנוכה הגדול, במסגרתו השלוחים ואלפי פעילים יביאו את אור החנוכה לכל יהודי בישראל, באמצעות מאות סניפי חב"ד ברחבי הארץ, ותלמידי ישיבות חב"ד.

    שליחי חב"ד יבקרו במהלך חג החנוכה בבסיסי צה"ל, בתי האבות, במרכזים הרפואיים, בבתי הסוהר, במרכזים מסחר ועוד ובכל מקום יעניקו חנוכיות, עלוני חג ואף סופגניות. הרב יוסף יצחק  אהרונוב, ראש מפעל השליחות לארה"ק, אומר כי פרסום נס החנוכה השנה יהווה שיא של כל הזמנים. את הרחבת הפעילות השנה ניתן יהיה לראות במישורים רבים, אך אין ספק כי אחד התחומים הבולטים ביותר יהיו הצבת חנוכייה בכל אחד מתחנות המשטרה בישראל ובכל אחד מסניפי מד"א בישראל, הרב אהרונוב מציין כי "המצב הביטחוני בארץ בחודשים האחרונים מאלץ את כוחות הביטחון והחירום לפעול בכוחות מתוגברים, הצוותים המורחבים נמצאים בכוננות גבוהה ושוהים בתחנות המשטרה ובנקודות ההזנקה של מד"א ולכן חשוב לנו להביא אליהם את האור והשמחה של חג החנוכה".

    הרב נפתלי ליפסקר מסר כי שלוחי הרבי החלו כבר בפעילות חנוכה בקרב תלמידי מוסדות החינוך השונים. הילדים מקבלים שיעור מיוחד על החג וכן עלון חנוכה צבעוני ומרהיב. במקביל עורכים הסניפים תיאומים אחרונים לקראת ההסתערות הגדולה בחנוכה.

    ה'מרכז לעזרי שליחות' הפיק לקראת ימי החנוכה שלל עלונים צבעוניים, בעיצובים חדשניים מרהיבים. לצד עלונים למבוגרים ולילדים, הופיע גם עלון מיוחד בשפה הרוסית וכן פוסטרים ומוצרים נלווים רבים.

    מרכז האספקה בכפר חב"ד דומה בימים אלה לכוורת רוחשת, אנשיו עמלים להרכיב מאות חנוכיות חדשות לכלי רכב, וכמו כן מורכבות חנוכיות בגדלים גבוהים במיוחד להצבה במרכזי הערים, בחנויות ובמבני ציבור.

    חב''ד



    0 תגובות